  • Data: 2020-11-16 15:19:12
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.11.2020 o 13:11, RadoslawF pisze:

    > Z tego co wiem aby zostać szeregowym w armii wystarczy podstawówka
    > lub gimnazjum. Co chciałbyś im dać do roboty?

    I z tego że szeregowy może być po podstawówce to wynika, że nic do
    roboty wojsko już nie ma? Szpitale polowe, głupie namioty przed izbami
    przyjęć postawić, transport sanitarny skoro karetki utknęły, medyków tam
    chyba jakiś kurwa mają, nawet powinni być ogranięci w sytuacjach
    kryzysowych to do roboty. To może niech myśliwce oddadzą, bo na co
    szeregowemy po powszechniaku samolot?

    > Listonosze mają własne obowiązki a ormo już chyba nie istnieje.

    Da się reaktywować. A listonosz to pracownik wielofunkcyjny. Wybory
    przeprowadzi, telewizor wyśledzi, kredyt wciśnie...

    > A tutaj to już jestem ciekawy do czego są powołani w związku z pandemią?
    > Wyjaśnisz?

    Dostałeś wyżej.

    > Samochód pojechał po poszkodowanego z urazem mechanicznym a w trakcie
    > dołożyli kobietę z wirusem. Więc z wzmiankowanego transportu nie wrócili
    > z koronką tylko wróciła jedna kobieta zarażona. Badania wykazały
    > jeszcze jedną osobę zarażoną.
    > Przestań pisać co ci się wydaje, pisz prawdę.

    Czyli już dwie osoby i cholera wie ile innych bo sprawie ukręcono łeb:P

    --
    Shrek