  • Data: 2020-11-17 00:01:26
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-16 o 15:19, Shrek pisze:

    > I z tego że szeregowy może być po podstawówce to wynika, że nic do
    > roboty wojsko już nie ma? Szpitale polowe, głupie namioty przed izbami
    > przyjęć postawić, transport sanitarny skoro karetki utknęły, medyków tam
    > chyba jakiś kurwa mają, nawet powinni być ogranięci w sytuacjach
    > kryzysowych to do roboty. To może niech myśliwce oddadzą, bo na co
    > szeregowemy po powszechniaku samolot?

    Ale to ty twierdzisz że nic do roboty nie ma.
    Ja twierdzę że wykonuje swoje normalne obowiązki.

    > Da się reaktywować. A listonosz to pracownik wielofunkcyjny. Wybory
    > przeprowadzi, telewizor wyśledzi, kredyt wciśnie...

    Teoretycznie.
    W praktycy mój kredytu nie wciska, telewizora nie szuka, a wybory
    to miała organizować jednak jego firma a nie on sam.

    > Dostałeś wyżej.

    Nie dostałem. No chyba że utożsamiasz zadania listonosza w z zadaniami
    żołnierza. Więc w dalszym ciągu czekam na wyjaśnienia do czego jest
    powołany żołnierz w czasie pandemii. Poza służbą w wojsku oczywiście.

    > Czyli już dwie osoby i cholera wie ile innych bo sprawie ukręcono łeb:P

    Czyli dopiero dwie osoby z czego w grupie przewiezionych była aż jedna.