  • Data: 2020-11-16 18:07:12
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.11.2020 o 16:41, J.F. pisze:

    > Mowisz, ze ten ich kontererowy lepszy?

    Jak będzie prawdziwy, to nawet w stodole będzie lepszy;)

    > No, skoro szpital jeszcze niegotowy, to moze rozsadnie :-)

    Dobrze, że to nie był wydział propagandy, bo by wirusowi tvp ouścili aż
    sam by uciekł;)

    > Albo - rozkaz byl przygotowac szpital do uzytku, a nie od razu zająć :-)
    >
    > Posmialismy sie - ale maja w tym "centrum" jakies laboratorium ?

    Ze zdjęć wynika, że coś jest:

    https://creszrp.wp.mil.pl/pl/galleries/fotogaleria-f
    otop/centrum-reagowania-epidemiologicznego-sz-rp-a-e
    pidemia-covid-19-e/

    --
    Shrek