  • Data: 2020-11-17 06:42:46
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.11.2020 o 00:01, RadoslawF pisze:

    > Ale to ty twierdzisz że nic do roboty nie ma.

    Że co? Przecież ty tak twierdzisz - zostawiłem cytata na samej górze. Ja
    napisałem co wojsko powinno obecnie robić - w przypadku zapaści systemu
    ochrony zdrowia wydaje się to w miarę oczywiste.

    > Ja twierdzę że wykonuje swoje normalne obowiązki.

    Normalne (czyli niec nie robienie) może i tak, natomiast nie robi tego
    do czego zostało powołane w czasie pokoju.

    > Teoretycznie.
    > W praktycy mój kredytu nie wciska, telewizora nie szuka, a wybory
    > to miała organizować jednak jego firma a nie on sam.

    To jeszcze raz zapytam jakie podstawy prawne ma wot do szarpania ludzi i
    co się dzieje jak kogoś "nie zastanie".

    > Nie dostałem. No chyba że utożsamiasz zadania listonosza w z zadaniami
    > żołnierza. Więc w dalszym ciągu czekam na wyjaśnienia do czego jest
    > powołany żołnierz w czasie pandemii. Poza służbą w wojsku oczywiście.

    Szpitale polowe, transport sanitarny, pomoc przy dystrybucji miału a
    agencji, "korpusy dla seniorów" to chyba o nich. Coś się znajdzie.

    > Czyli dopiero dwie osoby z czego w grupie przewiezionych była aż jedna.

    Za to budujących 1/3 testowanych. Twierdzisz, że ten drugi został
    pochowany na budowie i niegdzie z niej już nie wrócił?

    --
    Shrek