  • Data: 2020-11-17 17:59:27
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.11.2020 o 14:21, RadoslawF pisze:

    > To były drwiny a nie propozycje.

    NIe - to nie były drwiny.

    > No chyba że chcesz nam udowodnić że jesteś idiotą który uważa
    > że wojsko ma kilkadziesiąt szpitali polowych w magazynach.

    Kilkadziesiąt raczej nie. Natomiast zdolności do "medycyny polowej"
    raczej powinno mieć. Sanitarek do przewozu rannych też. Namioty żeby
    zrobić strefy "niewiadomo jaki wynik" też. Środki transportu do
    rozwożenia sprzętu z agencji rezerw miałowych takoż.

    Problem w tym, że wojsko ma przyzerowe zdolności operacyjne w czasie
    pokoju, o wojnie nie wspominająć (choć paradoksalnie mogą mieć większe),

    > Zgłaszają że nie zastali.

    Komu? No i równie dobrze listonosz może zgłosić. No i kontynując twoją
    światłą myśl - powinni siedzieć na misjach lub na poligonie a nie
    wpierdalać sie w nieswoje sprawy:P

    > Ale rozumiem że robią nie to co byś chciał więc się przypierdalasz.

    Z grubsza - uważam, że większy z nich byłby pożytek jakby się wzięli za
    pomoc przy systemie opieki zdrowotnej niż na cieciowaniu.

    > To ile tych szpitali polowych twoim zdaniem mają?

    A ile mieć twoim zdaniem powinni? Zero?

    > Twierdzę że mógł trafić do miejscowego szpitala, czyli z budowy
    > jeszcze nigdzie nie wrócił.

    Skoro nie został na budowie, to znaczy że wrócił.

    --
    Shrek