  • Data: 2020-11-16 16:41:52
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fb28b08$0$547$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 16.11.2020 o 12:16, J.F. pisze:

    >Nie dziwne, tylko wiedzą, że chuj warte są te na stadionach i dla
    >siebie chcieli prawdziwy.

    Mowisz, ze ten ich kontererowy lepszy?
    No to chyba pierwsze zdziwienie - mial byc rozstawiony i gotowy, a tu
    ciagle cos nosic trzeba :-)

    >Zabawna sprawa - pomyliłem się - to jest centrum reagowania a nie
    >zarządzania. No to zareagowali - o kurwa wirus - za bramę!

    No, skoro szpital jeszcze niegotowy, to moze rozsadnie :-)

    Albo - rozkaz byl przygotowac szpital do uzytku, a nie od razu zająć
    :-)

    Posmialismy sie - ale maja w tym "centrum" jakies laboratorium ?

    J.