  • Data: 2020-11-17 19:08:19
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fb2b1c1$0$503$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 16.11.2020 o 16:41, J.F. pisze:

    >Dobrze, że to nie był wydział propagandy, bo by wirusowi tvp ouścili
    >aż sam by uciekł;)

    >Ze zdjęć wynika, że coś jest:
    >https://creszrp.wp.mil.pl/pl/galleries/fotogaleria-
    fotop/centrum-reagowania-epidemiologicznego-sz-rp-a-
    epidemia-covid-19-e/

    Czy to nie jest "mobilne" ?

    https://creszrp.wp.mil.pl/pl/articles6-aktualnosci/2
    020-04-204-wspopraca-cre-sz-rp-i-wsse-w-warszawie-w-
    zakresie-zwalczania-trwajacej-epidemii/
    http://wsse.waw.pl/aktualnosci-i-komunikaty/aktualno
    sci/wspolpraca-wojewodzkiej-stacji-sanitarno-epidemi
    ologicznej-w-warszawie-z-mobilnym-laboratorium-diagn
    ostycznym-centrum-reagowania

    Przeniesli pod sanepid, a zolnierze to sie przetestuja w Bydgoszczy ?
    :-)

    Aczkolwiek
    https://creszrp.wp.mil.pl/pl/pages/rys-historyczny-2
    020-01-24-u/

    "W tym celu w CRE SZ RP opracowano, wykonano i wdrożono nowoczesne
    laboratoria kontenerowe, laboratorium stacjonarne, moduł łóżkowy
    szpitala zakaźnego, zestaw do dekontaminacji rannych i ich ewakuacji.
    Obecnie Centrum to nowoczesna jednostka medyczna wyspecjalizowana w
    przeciwdziałaniu zagrożeniom biologicznym. Jej zakres działania tworzy
    logiczny łańcuch odpowiedzialności. Począwszy od pobrania próbek (od
    pacjentów lub środowiskowych), ich identyfikacji polowej,
    potwierdzeniu w laboratorium stacjonarnym, poprzez równoczesne
    postępowanie z pacjentem to jest dekontaminację, segregację, ewakuację
    po pomoc medyczną w specjalnych izolowanych warunkach dla pacjentów
    zakaźnych. Dodatkowo działania te wsparte są elementami wywiadu
    medycznego (MEDINT)."

    J.