    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa autorskie
    Date: Fri, 10 Nov 2017 18:34:24 +0000 (UTC)
    <ou1hmv$vgs$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>

    On 2017-11-10, Wojciech Bancer <w...@g...com> wrote:

    > np. po to żebyś mógł użyć proxy jak pobierasz utwór ze sklepu, itunes
    > czy spotify i żeby ów właściciel tegoż proxy nie został przestępcą?

    Nie łapię co tu chcesz wykazać. Rózńi się to czyms od
    ?

    > To kontrastuje z dość powszechnym poglądem, że wolno Ci obejrzeć film
    > nawet z nielegalnego źródła, byleby był rozpowszechniony.
    > I że sankcjonowane jest jedynie rozpowszechnianie.

    W tym całym powszechnym pogladzie nigdy nie jest mowa o masowym
    kopiowaniu, a z tego ten fragment wypączkował i to podług Ciebie jest
    jak najbardziej prawnie ok.

    > Wiesz ja wszystko mam legalne, bo z muzyki korzystam wyłacznie ze spotify,
    > a do filmów/seriali spokojnie wystarcza mi HBO GO, Netflix i Showmax.
    > Tym niemniej dyskutujemy o prawnych możliwościach.

    No skoro tak to poproszę o wykładnie, co dopuszcza tworzenie tysiecy
    kopii na własny użytek. Poproszę o konkretny przepis/orzecznictwo. Jak
    ja coś twierdze, to wklejam przepis, lu, teraz Twoja kolej.

    Uprzedzając, tu masz przepis, ktory zabrania:
    Art. 17. Jeżeli ustawa nie stanowi inaczej, twórcy przysługuje wyłączne
    prawo do korzystania z utworu i rozporządzania nim na wszystkich
    polach eksploatacji oraz do wynagrodzenia za korzystanie z utworu.

    --
    Marcin