  • Data: 2008-01-13 17:29:57
    Temat: Re: Pomówienie?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fmdev6$7pn$1@news.onet.pl Mis Puchatek
    <a...@a...pl> pisze:

    > Palikot napisał: "Czy prezydent Lech Kaczyński nadużywa alkoholu? Czy
    > prawdą jest, że jego pobyty w szpitalach mają związek z terapią
    > antyalkoholową?"
    > Robert Draba, minister w kancelarii Prezydenta RP powiedział w Radiu ZET,
    > że kancelaria Prezydenta wystąpi na drogę sądową za "pomówienia Palikota
    > jakoby Prezydent miał problem alkoholowy".
    > Czy zadanie pytania to pomównie? Czy ktośmoze mi pomoc zrozumiec, za
    > pomoca paragrafów, co jest a co nei ejst pomówieniem?
    > Bo dla mnie, nie-pranwika jest wielka różnica między:
    > a)
> [...]
    Leppera za coś podobnego ugotowano w sądzie na miękko, co zresztą świadczy
    nie tyle o nim ile raczej o systemie sądownictwa i półsędkach-służalcach
    działajacych na polityczne zlecenie.
    Ale Palikot też się nie popisał, bo skoro casus Endrju Leppera znał (a
    powinien), to mógł zapytać "czy niski wzrostem prezydent dużego kraju w
    centrum Europy cierpi na chorobę alkoholową" albo coś w tym rodzaju. ;)

    --
    Jotte