  • Data: 2008-01-14 09:25:42
    Temat: Re: Pomówienie?
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Troll napisał:

    > no i co z tego, ale swoim twioerdzeniem narazam cie n autrate zaufania
    > niezbednego do piastowania stanowiska, przeslanka wymagan p[rzez art 212
    > kk jest spelniona.

    Troska o czyjes zdrowie to narazenie na utrate zaufania?

    A co - zalozmy - gdy osoba taka jednak JEST alkoholikiem? A pytanie
    pojawia si edlatego, ze sa przeslanki (1,2,3,4,...10 przeslanek) ktore
    moga swiadczyc o tym wlasnie?

    > i co z tego, zadalem konkretne pytanie, rozumiem ze uznalbys to za
    > pomowienie

    yyy, mozesz powtorzyc pytanie, bo nie moge go znalezc... chodzi o to, z
    dzieckiem?

    No to tak "Czy zgwalciles dziecko / jestes alkoholikiem?".

    Nie, nie zgwalcilem, nie nie jestem.

    ;)

    > nie rozsmieszaj mnie, rownie dobrz emoglbym sie tykuamczyc troska o twe
    > zdrowie psychiczne (seksuolodzy siw tym zdaje sie zajmuja)

    JAkby nie bylo, troska o zdrowie glowy panstwa to co innego niz troska o
    moje zdrowie ;:)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"