  • Data: 2023-01-21 23:38:08
    Temat: Re: Pismaki pierdolone!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.01.2023 o 19:22, Shrek pisze:

    > No są - można na stronie urzędu morskiego sprawdzić.

    > A spotkałeś się z przepisem "kto bezprawnie wymienia gniazdko
    > elektryczne" albo "kto bezprawnie pilotuje statek powietrzny"?

    Żartujesz? Art. 212.1.a Ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo lotnicze.
    Dla danego obszaru są określone konieczne uprawnienia. Zależą one od
    wielu czynników, wiec to jest tak napisane. Przykładowo w Smoleńsku nasi
    niem mieli prawa lecieć niżej niż 100 metrów.

    > Z butla czy snorkować?
    > https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=u
    prawnienia+nurkowe

    To tu masz bardziej "na tacy": https://tiny.pl/wpkzn

    > Jeśli uprawnienia są wymagane, to chyba jednak jest obowiązek ich
    > posiadanie udokumentować.

    Jeśli :-)

    > https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/9/3359/750x0/3359007
    -Lodz-zostala-kupiona-przez-obywatela-Hiszpanii-w-Il
    awie-w-sobote-14-stycznia.jpg

    I Twoim zdaniem to wymaga rejestracji? Pytam. Nie wiem, jakiej mocy jest
    ten silnik. Ale jeśli nie ma 15 kW i nie wypływali tym za granicę, to o
    ile ryb z niej nie łowili, to nie.

    > i ten skuter
    >
    > https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/foEk9kpTURBXy84
    YTk1MWEwZTE1NWRlYTA0MjE2YTBjNDZlYmIyOTcxZS5qcGeTlQMA
    AM0JPM0FMZMFzQMUzQG8kwmmYmUwOTJhBt4AAaEwBQ/nurkowie-
    z-hiszpanie-kupowali-u-niego-sprzet-gang-olsena-i-wa
    tek-narkotykowy-w-grze.webp

    To się u mnie nie otwiera.

    --
    Robert Tomasik