  • 1. Data: 2023-01-21 10:18:53
    Temat: Pismaki pierdolone!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Patus napadł na dwóch policjantów i doznał poważnych obrażeń. Policja i
    prokuratura zadziałała perfekcyjnie i natychmiast postawiła zarzuty.
    Wszystko zmierzało ku szczęśliwemu zakończeniu, tylko pismaki pierdolone...

    Dwóch policjantów zawieszonych i zapewne będą zarzuty, wszczęte
    postępowanie o wydalenie z firmy i baj emka, przy okazji znaleziono u
    jednego koks;) I okazało się, że jeden to był zwykły gangus tylko w
    mundurze i "pół komendy go nie trawiło" bo z "napaści na
    funkcjonariusza" zrobił sobie na boku biznes. Ciekawe co na to drugie
    pół komendy...

    Pismaki pierdolone - zamiast zaczekać aż służby wyjaśnią że pan pan
    leszek odniósł cięzkie obrażenia w szale bijąc policjantów, to się
    wpierdalają ze swoimi niesprawdzonymi faktami i łamią kariery dobrym
    kulsonom! Powinni zabronić pismactwa! Ewentualnie zrobić jednych
    profesjonalnych pismaków zrzeszonych w pod kuratelą powiedzmy jakiegoś
    akredytowanego konceru medial... a nie wróć.

    https://tygodnikkrag.pl/wyroznione/2022/10/jego-pol-
    komendy-nie-trawi-o-tym-pobiciu-nowosolskiej-policji
    -dowiedziala-sie-cala-polska/

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-01-21 11:59:38
    Temat: Re: Pismaki pierdolone!
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-01-21, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > postępowanie o wydalenie z firmy i baj emka, przy okazji znaleziono u
    > jednego koks;) I okazało się, że jeden to był zwykły gangus tylko w

    Do koksu to oni coś nie mają ostatnio szczęścia.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2023-01-21 12:44:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Do koksu to oni coś nie mają ostatnio szczęścia.

    ;)

    Ogólnie mają pecha - kowit, koks, granatniki, nastolatki, nurki,
    wysięgniki... taka sytuacja...

    To wygląda na jakiś nowy czelendż na tiktoku - który kulson głupszą
    manianę odpierdoli. W zeszłym roku k.o.mendant do połowy grudnia
    odczekał żeby go nikt na finiszu nie wyprzedził, teraz mamy dopiero
    połowę stycznia... strach się bać co grudzień przyniesie:( Mi się
    wyobraźnia kończy;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-01-21 13:11:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.01.2023 o 12:44, Shrek pisze:
    > Ogólnie mają pecha - kowit, koks, granatniki, nastolatki, nurki,
    > wysięgniki... taka sytuacja...

    O co chodzi z tymi nurkami, bo o tym nie słyszałem?

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2023-01-21 13:34:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > O co chodzi z tymi nurkami, bo o tym nie słyszałem?

    Hiszpanie sobie nurkowali w zatoce gdańskiej z dronem podwodnym i
    nieoznakowaną łodzą, ale że pogoda była chujowa to skończyło się na
    interwencji SAR. Ponieważ wydawało się to trochę podejrzane że w nocy w
    taką pogodę ktoś nurkuje przy infrastrukture krytycznej (nafroport) to
    wezwano policję - nurki powiedziały że "szukajo bursztynu", policjanci
    ich spisali "z oświadczenia" i tyle nurków widziano, bo oczywiście dane
    były lewe.

    Cholera wie czego szukali. Niby szpiony powinny być bardziej
    profesjonalne, ale jeśli to ruskie to już wielokrotnie ostatnio swój
    "profesjonalizm" udowadniali. Pewnie coś przemycano na "zrzutkę" i po to
    nurkowali. Z drugiej strony wychodzi na to, że wystarczy być tylko
    odrobinę bardziej profesjonalnym niż służby wiec stirlitz dałby radę

    - patrz ruskie szpiony!
    - no.
    - sprawdzimy?
    - nie ma sensu - powiedzą że szukają bursztynu;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-01-21 13:44:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.01.2023 o 13:34, Shrek pisze:
> [...]
    > wezwano policję - nurki powiedziały że "szukajo bursztynu", policjanci
    > ich spisali "z oświadczenia" i tyle nurków widziano, bo oczywiście dane

    Tylko ja to postrzegam, jak akcje z Tygrysem w Warszawie. Nie jestem
    pewien, czy policja akurat była najbardziej powołaną formacją do
    realizacji interwencji w tym momencie. Poradzili sobie, jak umieli.
    Tygrysa - zgodnie z Ustawą - Straż Miejska miała łapać przykładowo. Co
    raz się takie sytuacje jednak zdarzają. Policja jest zawsze pod ręką, a
    nikt nie jest doskonały i nie zna się na wszystkim.

    Może to odpowiedni moment, by przeanalizować kto tam powinien
    interweniować? Kto i jak powinien chronić takie obiekty. Czy na pewno
    firmy ochroniarskie zatrudniające osoby z grupą inwalidzką - bo tak
    najtaniej, a w przetargu 90%, to cena.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2023-01-21 13:58:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tylko ja to postrzegam, jak akcje z Tygrysem w Warszawie.

    I słusznie. Popis braku kompetencji.

    > Nie jestem
    > pewien, czy policja akurat była najbardziej powołaną formacją do
    > realizacji interwencji w tym momencie.

    W sumie racja - no ale nikt im nie bronił wezwać straży granicznej na
    przykład. No ale do ustalenia tożsamości to chyba akurat policja jak
    najbardziej właściwa.

    > Poradzili sobie, jak umieli.

    W sensie nie poradzili sobie, bo nie umieli - przerosło ich stwierdzenie
    tożsamości klientów.

> [...]
    > nikt nie jest doskonały i nie zna się na wszystkim.
    >
    > Może to odpowiedni moment, by przeanalizować kto tam powinien

    Teraz to za późno - już się zmyli;) O to żeby się zastanowić jak to
    powinno działać to wielokrtonie "apelował" audyt obywatelski ale
    nieodmiennie kończyło się to śmiechami z kulsonów, co wymyślali coraz to
    głupsze pomysły i chłopak na nich fejm robił i monetaryzację filmów na
    yutubie.

    > Kto i jak powinien chronić takie obiekty. Czy na pewno
    > firmy ochroniarskie zatrudniające osoby z grupą inwalidzką - bo tak
    > najtaniej, a w przetargu 90%, to cena.

    Nie wydaje mi się, żeby zatoki gdańskiej pilnowali ochroniarze;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-01-21 17:09:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.01.2023 o 13:58, Shrek pisze:

    > I słusznie. Popis braku kompetencji.

    Może tak, a może nie.

    > W sumie racja - no ale nikt im nie bronił wezwać straży granicznej na
    > przykład. No ale do ustalenia tożsamości to chyba akurat policja jak
    > najbardziej właściwa.

    Nie tak dawno na tym forum dyskutowaliśmy o takim facecie, który za cel
    swojego życia i rozrywkę obrał sobie wkurzanie różnego rodzaju służb
    ochrony. Chodził w okolicy jakiś "ważnych" obiektów i robił im zdjęcia.
    W sumie mógł. Zaproponowałem, by albo "oszołoma" ignorować, albo zrobić
    "do spodu" badając, czy on tych danych nie gromadzi celem przekazania
    obym służbom, albo co najmniej udostępniając je nie godzi się na to, że
    one z tego korzystają. Okrzyknięto mnie tu osobą, która chce nadużywać
    uprawnień. No przecież on sobie tylko zdjęcia robi.

    > W sensie nie poradzili sobie, bo nie umieli - przerosło ich stwierdzenie
    > tożsamości klientów.

    Czy możesz mi - albo ktoś z inny z bywających tu, którzy podzielali
    Twoje stanowisko - wyjaśnić, czym się różni facet z aparatem pod
    obiektem krytycznej infrastruktury oraz dwóch gości w łódce, co to sobie
    dronem dno zatoki oglądają? Czyt fakt, ze akurat na morzu działali, to
    akurat ma być ten argument, że do nich powinniśmy podejść poważnie, a do
    fotografa nie? Może ci policjanci czytują to forum i uznali, ze w sumie
    racja. Uznali, że w szukaniu bursztynu nic złego nie ma.

> [...]
    > nieodmiennie kończyło się to śmiechami z kulsonów, co wymyślali coraz to
    > głupsze pomysły i chłopak na nich fejm robił i monetaryzację filmów na

    Nic nie jest za późno. To problem, który od dłuższego czasu istnieje.

    > Nie wydaje mi się, żeby zatoki gdańskiej pilnowali ochroniarze;)

    Nie mam zielonego pojęcia, ale policjantów też średnio o to podejrzewam.
    Po za tym - jak rozumiem - problemem nie była zatoka, a pobliskie
    obiekty o znaczeniu strategicznym.

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2023-01-21 17:24:31
    Od: PD <p...@g...pl>

> [...]
    > fotografa nie? Może ci policjanci czytują to forum i uznali, ze w sumie
    > racja. Uznali, że w szukaniu bursztynu nic złego nie ma.

    Różnią się tym, że wiadomo co robi gościu z aparatem. Robi zdjęcia, po
    co i na co to inna sprawa. Natomiast nurkowie - ch wie co oni tam pod
    wodą robili.

    PD

  • 10. Data: 2023-01-21 17:33:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może tak, a może nie.

    Może nie a może tak - zdanie ekspertów są podzielone;)

    > Nie tak dawno na tym forum dyskutowaliśmy o takim facecie, który za cel
    > swojego życia i rozrywkę obrał sobie wkurzanie różnego rodzaju służb
    > ochrony.

    No właśnie o nim pisałem:P Audtytor się nazywa, prowadzi kanał audyt
    obywatelski i zrobił sobie z kulsonów źródło fejmu i kasy.

> [...]
    > one z tego korzystają. Okrzyknięto mnie tu osobą, która chce nadużywać
    > uprawnień. No przecież on sobie tylko zdjęcia robi.

    No ale tamci mieli choćby łódkę bez rejestracji. Zresztą ustalić dane
    próbowali, tylko im z tego co rozumiem niespeclanie się udało.

> [...]
    > Twoje stanowisko - wyjaśnić, czym się różni facet z aparatem pod
    > obiektem krytycznej infrastruktury oraz dwóch gości w łódce, co to sobie

    Powyżej.

    > Uznali, że w szukaniu bursztynu nic złego nie ma.

    To po co zpisali dane z dupy?

    > Nic nie jest za późno. To problem, który od dłuższego czasu istnieje.

    No to do roboty!

    > Nie mam zielonego pojęcia, ale policjantów też średnio o to podejrzewam.

    No to jak nie masz pojęcia to po co o ochroniarzach na rencie piszesz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!