  • Data: 2023-01-23 01:26:53
    Temat: Re: Pismaki pierdolone!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.01.2023 o 15:23, Shrek pisze:
    > No dobra - reasumując jest powód żeby wylegitymować, bo ktoś na rowerze
    > jeżdzi a rowery giną, nie ma powodu jak nurkuje koło gazoportu a
    > rurociągi wybuchają.

    Był powód do legitymowania rowerzysty, ale kilku oszołomów rozpętało
    burzę medialną, że to bezprawie. policjanci też czytają media. Uznali,
    że co będą szli "pod prąd". W sumie nie ich rury. Zrobili, co musieli.
    Być może zrozumiesz ile złego robią takie nagonki. Nie każdemu chce się
    z idiotami przepychać.

    NA pewno samo nurkowanie przestępstwem nie było. Może wykroczeniem.
    Gdyby ich zatrzymali, to zaraz by tu kilku ludzi napisało, ze w sumie to
    brak podstaw. Przecież wystarczyło zapytać o dane i pouczyć. Idiota lata
    po jakimś ważnym obiektem z aparatem, przyjeżdża policjant i pyta czemu,
    a tu już hejt, że ograniczają jego prawa.

    Dziennik Wojewody, to nie jest jakieś poczytne czasopismo. Nie wiem, ile
    osób wie, że w tamtym rejonie nie wolno nurkować. Policjanci pewne
    uznali podobnie. Pouczyli i wskazali właściwy kierunek. Dla porządku
    wylegitymowali, ale że nie mieli zamiaru z tym nic więcej robić, to może
    i nie przyłożyli się do tego jakoś szczególnie.

    --
    Robert Tomasik