  • Data: 2023-01-21 18:59:03
    Temat: Re: Pismaki pierdolone!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.01.2023 o 18:41, Shrek pisze:

    > Pismaki piszą że nie mieli certów do nurkowania, pozwolenia i nie
    > zgłosili wypłynięcia do kapitanatu.

    No to już trochę to inaczej brzmi. Jeśli chodzi o certyfikaty do
    nurkowania, to wymądrzać się nie będę. Przepisy się zmieniają. Po za tym
    nie wiem, jak to na morzu.

    Teraz pytanie o tę zgodę Kapitanatu portu. Może po prostu nie wiedzieli,
    ze jest wymagana. W sumie nie przyszło by mi do głowy, że pływając jakąś
    niewielką łódką przy brzegu trzeba prosić o zgodę. No i wyszliśmy od
    jakiś dronów podwodnych. Oni osobiście tam nurkowali, czy jakimś dronem?

    > To ta - nigdy nie widziałem nad morzem takie bez znaków. Więc pewnie z
    > jakiegoś powodu jednak ludziki malują te znaczki.

    U nas też na łódkach są namalowane, bo kiedyś to się chyba u wojewody
    rejterowało. Teraz nie ma obowiązku, ale o ile ktoś łodzi nie maluje, to
    i tych znaczków nie usuwa. No i wiemy, jaka to była łódź?

    --
    Robert Tomasik