  • Data: 2023-01-21 19:22:21
    Temat: Re: Pismaki pierdolone!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to do nurkowania wymagane są jakieś uprawnienia szczególne?

    No są - można na stronie urzędu morskiego sprawdzić.

    > Pytam, bo
    > nie spotkałem się ani z przepisem "kto nurkuje bez uprawnień",

    A spotkałeś się z przepisem "kto bezprawnie wymienia gniazdko
    elektryczne" albo "kto bezprawnie pilotuje statek powietrzny"?

    > organem, który by wydawał jakieś szczególne uprawnienia. A zdarza mi się
    > nurkować.

    Z butla czy snorkować?

    https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=u
    prawnienia+nurkowe

    > Obowiązku posiadania dokumentów przy sobie obywatele Polski nie mają. A
    > i mało kto kąpiąc się w wodzie zabiera ze sobą dokumenty.

    Jeśli uprawnienia są wymagane, to chyba jednak jest obowiązek ich
    posiadanie udokumentować.

> [...]
    > rejestracji podlega:
    > - jacht (jacht rekreacyjny oraz jacht komercyjny, skuter  wodny,
    > jednostka pływająca używana do celów mieszkalnych (houseboat) oraz
    > drewniana repliki statku historycznego) oraz jednostka pływająca używana
    > do amatorskiego połowu ryb, o długości większej niż 7,5 m lub napędzie
    > mechanicznym o mocy większej niż 15 kW;
    > - jednostka pływająca używana do połowów rybackich,
    > - jednostka pływająca uprawiająca żeglugę poza terytorium
    > Rzeczypospolitej Polskiej - o ile nie posiada innej niż polska

    https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/9/3359/750x0/3359007
    -Lodz-zostala-kupiona-przez-obywatela-Hiszpanii-w-Il
    awie-w-sobote-14-stycznia.jpg

    i ten skuter

    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/foEk9kpTURBXy84
    YTk1MWEwZTE1NWRlYTA0MjE2YTBjNDZlYmIyOTcxZS5qcGeTlQMA
    AM0JPM0FMZMFzQMUzQG8kwmmYmUwOTJhBt4AAaEwBQ/nurkowie-
    z-hiszpanie-kupowali-u-niego-sprzet-gang-olsena-i-wa
    tek-narkotykowy-w-grze.webp

    Może nie miała rejestracji, albowiem przepisy

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!