  • Data: 2023-01-21 13:44:19
    Temat: Re: Pismaki pierdolone!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.01.2023 o 13:34, Shrek pisze:
    > Hiszpanie sobie nurkowali w zatoce gdańskiej z dronem podwodnym i
    > nieoznakowaną łodzą, ale że pogoda była chujowa to skończyło się na
    > interwencji SAR. Ponieważ wydawało się to trochę podejrzane że w nocy w
    > taką pogodę ktoś nurkuje przy infrastrukture krytycznej (nafroport) to
    > wezwano policję - nurki powiedziały że "szukajo bursztynu", policjanci
    > ich spisali "z oświadczenia" i tyle nurków widziano, bo oczywiście dane
    > były lewe. Cholera wie czego szukali.

    Tylko ja to postrzegam, jak akcje z Tygrysem w Warszawie. Nie jestem
    pewien, czy policja akurat była najbardziej powołaną formacją do
    realizacji interwencji w tym momencie. Poradzili sobie, jak umieli.
    Tygrysa - zgodnie z Ustawą - Straż Miejska miała łapać przykładowo. Co
    raz się takie sytuacje jednak zdarzają. Policja jest zawsze pod ręką, a
    nikt nie jest doskonały i nie zna się na wszystkim.

    Może to odpowiedni moment, by przeanalizować kto tam powinien
    interweniować? Kto i jak powinien chronić takie obiekty. Czy na pewno
    firmy ochroniarskie zatrudniające osoby z grupą inwalidzką - bo tak
    najtaniej, a w przetargu 90%, to cena.

    --
    Robert Tomasik