  • Data: 2020-02-28 16:45:39
    Temat: Re: Parking pod marketem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 lutego 2020 16:09:38 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    > to ktoś będzie biegał za mną i sprawdzał czy zapłaciłem przed wyjazdem w
    > kasie? Bo wyjechać można nawet nie zaglądając do kasy.

    Nikt nie będzie biegał. Jak na innych płatnych parkingach zrobią fotkę auta i biletu
    za szybą. Na bilecie masz godzinę do której obowiązuje darmowe parkowanie.
    Z 2 tygodnie temu za wycieraczka własnie znalazłem paragonik na 95zł. Parking przy
    netto, zarządzany przez Apcoa

    Jak chcesz parkować dłużej to opłacasz w parkometrze do której tam chcesz, drukujesz
    bilet i wystawiasz za szybę