  • Data: 2020-02-28 21:20:40
    Temat: Re: Parking pod marketem
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-28 o 16:45, Kris pisze:

    > Nikt nie będzie biegał. Jak na innych płatnych parkingach zrobią fotkę auta i
    biletu za szybą. Na bilecie masz godzinę do której obowiązuje darmowe parkowanie.
    > Z 2 tygodnie temu za wycieraczka własnie znalazłem paragonik na 95zł. Parking przy
    netto, zarządzany przez Apcoa

    > Jak chcesz parkować dłużej to opłacasz w parkometrze do której tam chcesz,
    drukujesz bilet i wystawiasz za szybę

    Na tym parkingu gdzie wczoraj stawałem jest dokładnie taki parkomat jak
    piszesz.
    Wybiło mi godzinę do kiedy mam opłacone (czyli 0zł za te 90min) a jak
    się chce stać dłużej, to jak w normalnym parkomacie trzeba wrzucić parę
    złotych.
    Mylący jest tylko wielki komunikat, żeby przycisnąc zielony przycisk
    w celu otrzymania darmowego biletu.
    I w pierwszym ruchu zasugerowałem się, że parking jest sklepowy
    a nie ogólny płatny.
    Brak też znaków, że parking jest płatny - jedynie liczne tablice,
    ze za brak ważnego biletu opłata 100zł.