  • Data: 2020-02-29 18:33:58
    Temat: Re: Parking pod marketem
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.02.2020 o 16:45, Kris pisze:
    > Tam jest w regulaminie że masz 10 minut(na wyjazd) na odstąpienie od
    > umowy jak regulaminu nie akceptujesz

    Ma być znak drogowy opisany w Rozporządzeniu. Nie ma obowiązku czytania
    wszystkich ogłoszeń w okolicy i ich nieprzeczytanie nie może oznaczać
    akceptacji, bo tego żaden sąd nie "przyklepie". Problemem może być
    udowodnienie, że nie było znaku. Właśnie z tego powodu z zasady nie
    wjeżdżam na takie parkingi, bo mi się nie chce "kopać z koniem" później.
    Jadę do innego sklepu.

    Właśnie w celu uniknięcia tego typu problemów centra handlowe buduje się
    przeważnie na peryferiach. Jest u mnie jedno w centrum miasta takie
    Centrum i mają od wielu lat kłopot. Jak parking nie jest płatny, to
    ludzie z okolicznych firm zostawiają samochody na cały dzień i klienci
    nie mają gdzie parkować. Jak robią płatny, to parking jest pusty
    (zapychają się okoliczne osiedlowe), ale ludzie nie wjeżdżają i jadą
    gdzie indziej, bo nikomu się nie chce kombinować z biletami. Aktualnie
    postawili parkingowego w budce i parking jest pustawy. Aż się dziwię, że
    nie wpadają na pomysł, by był płatny do 15-tej.

    --
    Robert Tomasik