  • Data: 2020-02-28 16:08:43
    Temat: Re: Parking pod marketem
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-28 o 13:17, n...@o...pl pisze:

    > taki straszak
    > zrobi się parking zatłoczony to będą egzekwować

    Ja pytałem czy trzeba być klientem równolegle z parkowaniem.
    Inaczej czy jak kupię bułkę w tym Lidlu a tydzień później zaparkuję tam,
    pobiorę bilet i go wystawię, ale do sklepu nawet nie zajrzę, tylko pójdę
    załatwiać swoje sprawy w pobliżu, to będzie OK czy nie.

    Na razie jest precedens kasowania na ok 100zł tych, którzy
    zapomnieli pograć i wystawić bilet. Ale te parkingi wyglądają na takie,
    gdzie
    zarządzający w ogóle nie jest zainteresowany pobieraniem opłat za
    parkowanie a jedynie
    za niewystawienie biletu, bo jak wstawię tam auto rano i wystawię bilet,
    to ktoś będzie biegał za mną i sprawdzał czy zapłaciłem przed wyjazdem w
    kasie? Bo wyjechać można nawet nie zaglądając do kasy.