  • Data: 2020-02-29 18:41:55
    Temat: Re: Parking pod marketem
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-29 o 16:45, Kris pisze:

    > Tam jest w regulaminie że masz 10 minut(na wyjazd)
    > na odstąpienie od umowy jak regulaminu nie akceptujesz

    Ale nie mam możliwości zapoznania się z regulaminem.
    Wjeżdżam na parking, parkuję - przyjmuję, że zwyczajowy parking pod sklepem
    czy innym obiektem jest bezpłatny i tyle. Gdzie tu regulamin?
    Musiałbym się na niego natknąć albo szukać specjalnie,
    ale zazwyczaj jak parkuję w miejscach ogólnie do tego przeznaczonych,
    to stosuję się do przepisów ogólnych.
    Jak ktoś chce, żebym zaakceptował jakiś regulamin, to musiałby
    stworzyć warunki, żebym się z nim zapoznał.
    Wystarczyła by tablica na wjeździe: uwaga parking płatny, czytaj regulamin.