  • Data: 2014-04-06 22:53:55
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żeby zweryfikować czy jest to osoba do której próbował się dodzwonić?

    Dzwonię do Ciebie, bo nie mogę z Tobą rozmawiać. Lubię ten argument.

    W "systemie" zaznaczony
    KOMÓRKOWY/PRYWATNY/AKTUALNY/ZWERYFIKOWANY a bank za wszelką cenę
    chce zweryfikować czy nie dodzwonił się PRZYPADKIEM do szaletów
    miejskich. No tak się kurwa zdarza, że mój telefon odbieram JA.
    No pech ...

    > Ale tu nawet do autoryzacji (jakiejkolwiek) nie doszło.

    No właśnie. Nie chcę gadać z BANKIEM SPERMY. Gotowym pogadać z
    BANKIEM PKO BP. Zawodnik dzwoni, i mówi, że jest z BANKU.

    > Opisujesz problem autoryzacji. Podanie tak/nie w odpowiedzi "czy
    > rozmawiam z XYZ", to jeszcze nie jest autoryzacja, no ludzie.

    Podanie skąd dzwonisz już jest autoryzacją. Ja chcę autoryzować
    z kim rozmawiam. Podaj SKĄD albo CEL.

    Dzień dobry, dzwonię z banku, który wkurwia wszystkich spamem
    via e-mail i telefon, podaj mi kim jesteś, bo nie jestem pewien
    czy mogę obrzucić Cie gównem.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90