  • Data: 2014-04-08 15:06:26
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2014 14:53, WOJO pisze:

    > Bez sensu - blokujesz własną linię, a dodatkowo, jak taka "pała"
    > nawiązała połączenie,
    > to może je rozłączyć po słuchaniu przez dłuższy czas ciszy.

    Ale rzecz w tym żeby nie było ciszy przez długi czas. Zadaję pytania
    typu "nie bardzo rozumiem jak to działa, czy mogłaby Pani mi to
    wyjaśnić?" i mogę się wyłączyć i skupić na rozmowie. W tym czasie ona
    się produkuje a jak skończy mówię "nie dosłyszałem od momentu w którym
    (....) czy mogłaby Pani powtórzyć?" itd...

    > Współczuję szeregowym pracownikom takich firm, ale żerowanie na innych
    > nie mieści się w moim światopoglądzie.

    Także niech gwałt się gwałtem odciska :)

    p. m.