  • Data: 2014-04-08 09:22:48
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-06, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    [...]

    > Trudno odebrać telefon, który nie dzwoni.
    >
    > I OHaj sobie OHaj, ale ja dziennie odbieram na TYM KONKRETNYM
    > numerze około 70 połączeń.
    >
    > Dla mnie odsianie gówna ma wielkie znaczenie, jeśli do 70
    > "cennych" połączeń dochodziło około 20 - 35 połączeń "wartych
    > gówna" - możliwość zapewnienia sobie opcji odsiania jest wielce
    > znacząca.

    Ale to jest kompletnie bez znaczenia.
    Możesz tak postąpić nieważne, czy gość powie z jakiego banku
    dzwoni "zanim" się przedstawisz, czy nie. Jak w drugim zdaniu
    (po potwierdzeniu) by powiedział, to miałbyś taką samą możliwość
    rozłączenia się z nim i blokowania co i przed. Więc niespecjalnie
    wiem o co tak naprawdę walczysz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl