  • Data: 2022-07-14 15:57:18
    Temat: Re: Oszust nie weźmie kredytu
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Jul 2022 06:43:59 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Mundrzysz się niczym nauczyciel z podstawówki po rodzicach z podstawowym
    > wykształceniem
    Nie za bardzo rozumiem na czym polega Twój "ból dupy"?
    To był przykład z życia. Dotyczy nauczycielki z wyższym wykształceniem.
    W nawiasie dodam, żony policjanta.

    Po kilkunastu latach "spotykam" kolejną nauczycielkę klas 1-3
    i, uwaga, tez żonę policjanta. Drukowała u mnie swoją pracę dyplomową
    (chyba jeszcze licencjat).
    Szczegółów Ci oszczędzę.......

    > (inna sprawa, że rzeczywiście większość nauczycieli z
    > podstawówki ma poważne problemy nie tylko z zadaniami na poziomie
    > maturalnym - i to nie tylko z "nie swoich", ale i "ze swojego"
    > "przedmiotu" - a przecież teraz KAŻDY nauczyciel musi mieć WYŻSZE
    > wykształcenie, inaczej out - i to już od dobrych 10 lat - ale i na
    > poziomie "egzaminu 8-klasisty").

    Musi...

    > A te ułamki mają głęboki sens życiowy. Vide wypisy u notariusza - płatne
    > od "strony" (6zł+VAT teraz czy więcej?).
    > Gdyby nie zapis - chyba w KC -
    > że za "stronę" uważa się tylko taką, która ma minimum 25 wierszy tekstu,
    > to chybaby pisali te akty taką czcionką, że na każdej stronie byłaby
    > jedna litera. I tak jest dobrze, że jednak na stronie jest więcej niż
    > 25 wyrazów (po jednym w wierszu, jakby ktoś nie skumał ;)

    "Ostatnio" to liczą to trochę inaczej... zwłaszcza w sądach.

    .