eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszust nie weźmie kredytu › Re: Oszust nie weźmie kredytu
  • Data: 2022-07-14 16:32:44
    Temat: Re: Oszust nie weźmie kredytu
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    czwartek, 14 lipca 2022 o 16:05:07 UTC+2 dantes napisał(a):
    > Dnia Thu, 14 Jul 2022 06:52:31 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):
    >
    > > czwartek, 14 lipca 2022 o 15:41:49 UTC+2 dantes napisał(a):
    > >> Dnia Thu, 14 Jul 2022 06:35:27 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):
    > >>
    > >>> czwartek, 14 lipca 2022 o 15:03:49 UTC+2 dantes napisał(a):
    > >>>> Dnia Thu, 14 Jul 2022 14:45:23 +0200, Olin napisał(a):
    > >>>>
    > >>>>> Dnia Thu, 14 Jul 2022 14:03:31 +0200, dantes napisał(a):
    > >>>>>
    > >>>>>> "Małgosia przeczytała książkę od strony 92 do 97.
    > >>>>>> (dokładnie liczb nie pamiętam ale chodzi o sens)
    > >>>>>> Ułóż równanie, rozwiąż je i odpowiedz ile stron przeczytała Małgosia.
    > >>>>>> Na kolejnej lekcji, pani sprawdza zadania domowe i sypią się same pały.
    > >>>>>> Na 20 osób tylko 2 miały prawidłowo zrobione zadanie - chodzi o wynik.
    > >>>>>> Jeden z dzieciaków, nie wytrzymuje i prosi nauczycielkę by ta wyjaśniła
    > >>>>>> gdzie on i pozostali uczniowie popełnili błąd.
    > >>>>>> W odpowiedzi usłyszał od nauczycielki:
    > >>>>>> "- Uspokój się! "
    > >>>>>>
    > >>>>>> No i na koniec...
    > >>>>>> Wiesz ile stron przeczytała Małgosia?
    > >>>>>
    > >>>>> Stawiam, że 6, ale może są jakieś haczyki, bo zaczęła od ostatniej linii na
    > >>>>> stronie 92, a i na stronie 97 było mało tekstu, więc trzeba znać ułamki.
    > >>>> Z tymi ułamkami to pojechałeś...
    > >>>> Chodzi o to, że z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością
    > >>>> w książce "dla nauczyciela" nie było podpowiedzi (rozwiązania)
    > >>>> i pani nauczycielka nie potrafiła wyjaśnić uczniom tego, że
    > >>>> do różnicy ww. numerów stron należy dodać jeszcze 1 (1+97-92=6).
    > >>>
    > >>> No to dawaj to "równanie"!
    > >>> Czy może ma być to to "1+97-92=6"?
    > >> Czego nie rozumiesz?
    > >
    > > Niewytłumaczone, skąd to "1+" - a o to się rozchodziło.
    > Dzieci "nie musiały tłumaczyć" czegokolwiek Pani.
    > Pani znała tylko wynik.
    > Jeśli wynik się nie zgadzał to Pani stawiała pałę.
    > > Bo skoro można sobie dostawić "1+" "bo tak", to równie dobrze można sobie ułożyć
    > > równanie "97-91=6" (to byłoby prawie dobrze, bo jednak liczba 91 nie występuje w
    "danych",
    > > więc trzeba jeszcze wytłumaczyć, skąd się wzięła w "równaniu")
    > > albo "1506-1500=6" - przecież "wyszło dobrze".
    > > A może po prostu "6=6"? Źle?
    > Za dużo kombinujesz...

    Czytam zadanie, a tam jest "Ułóż równanie, rozwiąż je i odpowiedz ile stron
    przeczytała".
    Rzeczywiście przeoczyłem, że pani potrzebowała tylko wyniku.
    Mnie uczyli inaczej. Jakieś takie dziwności typu, że tylko wynik podać trzeba, to
    słyszałem
    dopiero na studiach o wejściówkach z jakichś dziwnych przedmiotów.
    No i w "Rainman" - tyle że tam praca w NASA poległa na 50 czy 80 centach...

    Hmm, ale z drugiej strony taka historia - zawsze sądziłem, że w pracy programisty
    liczy się wynik,
    czyli działający program.
    Ostatnio trafiłem jednak na podejście takie, że codziennie (a nawet z mniejszą
    granulacją)
    trzeba wrzucać aktualny stan prac na jakiś tam RCS - bo nie liczy się tylko wynik,
    ale i (tak nazwana) "przygoda"...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1