  • Data: 2003-07-16 20:52:46
    Temat: Re: Office XP OEM - licencja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Zgadzacie sie z tym? bo ja nie... chyba idealny temat do jakiej
    organizacji
    | konsumenckiej...

    Ja bym po prostu poczekał na pozwanie przez MS. Mnie się wydaje, że nie
    mieliby szans wygrać. Obecnie tendencja jest taka, że jak legalnie kupisz,
    to możesz z tym robić co chcesz, byleś nie powielał i nie sprzedawał. Raczej
    ciężko by było znaleźć przepis zabraniający używania legalnie zakupionego
    programu tylko dla tego, że padła mi płyta.

    Zresztą w wypadku gwarancji, to problem gwaranta, a nie Twój moim zdaniem.
    Skoro gwarantuje działanie urządzenia, a nieodłącznym atrybutem tego jest
    system, to skoro go zakupiłeś legalnie, to ich sprawa jak to rozwiązać,
    gdyby się okazało, że utracił legalność na skutek awarii gwarantowanego
    urządzenia. Ale tu mogę się mylić.