  • Data: 2022-07-28 17:45:11
    Temat: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Jul 2022 22:55:14 +0200, _Master_ wrote:

    > Błędny

    > A cholera wie co ustalili bo ustalili ŹLE. Nie ma budynku z numerem 39
    > na tej ulicy ;-)

    no ale wyrok w koncu do ciebie dotarl.
    Czyli ustalili adres.
    Ale dopiero potem, jak wrocil pierwszy wyslany na bledny adres.

    > Ja nie chcę zmieniać wyroku bo to tylko 200 zł ale ktoś inny w
    > poważniejszej sprawie...

    Oni czy moga zmienic wyrok. Skoro 7 kwietnia sedzia usiadl i wydał,
    to na jakiej podstawie mialby teraz zmienic?
    I kto - sedzia, czy sekretarka?

    > Powtórzę: Jedyne pismo jakie do mnie dotarło to wyrok na podstawie
    > kłamstw że PZU ponaglało i wydzwaniało.
    > W dodatku jedyny dokument który dostało PZU to Ksero umowy kupna
    > sprzedaży na które wszystkie dane są PRAWIDŁOWE

    no to trzeba to bylo napisac.

    nawiasem mowiac - kiedys to ponoc byla celowa strategia - pozwany sie
    dowie o sprawie, jak juz do niego komornik zawita.
    Ale potem ukrocili.

    Jesli na cos tu narzekac, to na taki sad, ktory wydaje wyroki bez
    rozprawy, bez wysluchania stron, bez przeczytania dokumentow.

    Co tez robia zwykle sądy w trybie nakazowym.

    > Odebrałem w dobrej wierze. Mam teraz skłamać że nie doszło? ;-)

    Ja o sadzie pisze.
    Jest pozew ze zlym adresem, wyrok wydany na zly adres, wysylaja,
    przychodzi, ze adresat nieznany/adres nieistniejacy,
    odczytują adres zameldowania w PESEL, wychodzi inny ...
    i co teraz:
    -anulowac wyrok, odeslac pozew.
    -zrobic ponowną "sprawe" i wpisac dobre dane pozwanego?
    Wcale nie wiadomo czy dobre.
    -dopisac "dokonano sprostowania oczywistej pomyłki" ... ale czy ona
    taka oczywista,
    -zapakowac oryginalny wyrok do koperty i wyslac pod nowy adres.

    > Gdybym był młodszy i kariolog zabronił mi się denerwować... ;-)
    >
    > Czekam na odzew od PZU bo oni wpisali mnie do biku na podstawie swojego
    > systemu do którego wprowadzili BŁĘDNE DANE ;-)

    wyslij pozew do e-sadu z żądaniem odszodowania i wymazania :-)

    > Myślisz że bez sprzeciwu wobec wyroku mogą mnie olać?

    Bez sprzeciwu "wyrok" sie zrobi prawomocny.
    Jak rozumiem skladki nie negujesz, ale dochodza koszty dodatkowe.

    Ktore powinno PZU zaplacic, skoro sie pomylilo, a bez sprzeciwu spadną
    na ciebie.

    J.