  • Data: 2003-02-21 21:29:06
    Temat: Re: [OT] przesłuchanie dziecka przez policje
    Od: "GreG" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b361j7$744$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie Ty jesteś od oceniania tego, od czego jest ta grupa. Okoliczności takie,
    > że są ludzie, kórzy uważają że lepiej sobie sobie oszczedzic stresu niz dbac
    > o praworzadnosc i przestrzeganie prawa jak najbardziej miejsci sie w szeroko
    > pojetej tematyce grupy. W programie studiow prawniczych, tak dla Twojej
    > informacji, są takie przedmioty jak socjologia prawa i dyskutuje sie w ich
    > ramach miedzy innymi na temat postaw wobec prawa i organów jego wszelakich.
    > Weź to pod rozwagę i na wstrzymanie.

    Wtrace sie. Chodzi tu o dziecko i jego psychike. I g***no powinno je obchodzic
    co sobie ustalili i wymyslili dorosli w ich skomplikowanym swiecie.

    czy twoja socjologia prawa zahacza o psychologie dziecka? Moze i tak, ale pewnie
    wtedy nie bylo cie na zajeciach.

    Nie poswiecilbym spokoju mojego dziecka dla watpliwego konca sprawy jakiegos
    zlodziejaszka.
    Bo po umorzeniu sprawy nikt dziecka nawet by nie przeprosil i nie
    zrekompensowalby
    mu jego stresow.
    Wyslalbys swoje maloletnie dziecko na wojne w obronie ojczyzny?

    Wez to pod rozwage i na wstrzymanie.

    GreG