  • Data: 2003-02-21 21:44:17
    Temat: Re: przesłuchanie dziecka przez policje
    Od: "GreG" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b35hnk$e59$1@topaz.icpnet.pl...

    > O koszmarze wczoraj też nie pisałaś. Pisałaś tylko jak uniknąć przesłuchania
    > swego syna.

    Twoja wlasna intepretacja. Jak widac kulawa, bo wszyscy sie domyslisli o co
    chodzi.

    > Ciekawe czyimi dziećmi są liczni w naszym (i nie tylko) małoletni
    > przestępcy.

    Cynizm i arogancja.

    > Toż Ci pomogłem. Ucz swego syna obywatelskiej postawy.Od kogo ma się tego
    > nauczyć jeśli nie od Ciebie. Całe życie ma chować głowę w piasek?

    Wiem o co ci chodzi. I rzeczywiscie jest to istotne, by obywatel jak
    najwczesniej wiedzial jak powinien reagowac w obliczu przestepstwa. Niemniej
    w przypadku dziecka nie mozna zastosowac metod obowiazujacych doroslych - czyli
    "suka", komisariat, maszyna do pisania, pan z wasem w mundurze (lub bez) i
    suche pytania z wreczeniem pouczenia. W "cywilizowanych" krajach sa
    "cywilizowane"
    metody. W Polsce, w sytuacji gdy takich metod brakuje, ja jestem po stronie
    dziecka. Nie ono bedzie zbawiac wymiar sprawiedliwosci tego kraju. Sa inne
    metody,
    ktorych sie niestety nie stosuje. Bo kogo obchodzi durny bachor, prawda?

    GreG