  • Data: 2003-02-22 01:19:53
    Temat: Re: przesłuchanie dziecka przez policje
    Od: "Domino" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem o co ci chodzi. I rzeczywiscie jest to istotne, by obywatel jak
    > najwczesniej wiedzial jak powinien reagowac w obliczu przestepstwa.
    Niemniej
    > w przypadku dziecka nie mozna zastosowac metod obowiazujacych doroslych -
    czyli
    > "suka", komisariat, maszyna do pisania, pan z wasem w mundurze (lub bez) i
    > suche pytania z wreczeniem pouczenia. W "cywilizowanych" krajach sa
    > "cywilizowane"
    > metody. W Polsce, w sytuacji gdy takich metod brakuje, ja jestem po
    stronie
    > dziecka. Nie ono bedzie zbawiac wymiar sprawiedliwosci tego kraju. Sa inne
    > metody,
    > ktorych sie niestety nie stosuje. Bo kogo obchodzi durny bachor, prawda?

    w 100% sie z toba zgadzam. osobiscie, nie bede popieral naszej policji
    dopoki nie ucywilizuje wnetrza a nie tylko medialnej powloki - ladne
    mundurki, autka, shotguny by wygladac groznie a spoleczenstwo czulo sie
    pozornie bezpieczniej. za to w pokojach wziaz stare masyzny do pisania, a o
    weneckich lustrach tylko slyszeli.. czy tego chce spoleczenstwo?