  • Data: 2002-02-14 09:42:45
    Temat: Re: NAGANY !!!!
    Od: "LFC" <l...@m...zdnet.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "olo" <z...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a4fk4r$jr6$1@canin.tel.debica.pl...
    > Witam.
    >
    > Ostatnio w firmie, w ktorej pracuje nastala dziwna "moda" na rozdawanie
    > nagan i upomnien pracownikom. (glownie z artykulu 108 kodeksu pracy).
    Powody
    > tych nagan sa bardzo blache a nieraz smieszne.
    > Uwazam, ze jest to chyba robione celowo. tylko nie wiem w jakim konkretnie
    > celu. Co pracodawca ma z takich nagan. Czy moze pozniej zwalniac ludzi na
    > podstawie tego? Dodam, ze od czasu do czasu zwalniaja po kilka osob.

    Wydaje się, że jest to cwane podejście do zagadnienia. Po co zwalniać ludzi
    "z przyczyn zakładu pracy" i dawać im odprawy, albo nie daj boże wejść w
    zwolnienia grupowe, jeżeli można tak podziałać, że kilku ludzi załapie po 2,
    3 nagany i można ich spokojnie zwolnić za niewłaściwe wykonywanie
    obowiązkówa a nawet jeśli nie, to bedą chodzić jak szwajcarskie zegarki z
    obawy przed brukiem.

    LFC