  • Data: 2008-07-13 19:28:23
    Temat: Re: Leniwy pracownik
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Masz rqację, to prawda, czysto grać to mogą dżentelmeni, ludzie
    > honoru. A z gnojstwem to trzeba fortelami - zwolnienia lekarskie, urlopy
    > na
    > żądanie, żądanie poleceń służbowych na piśmie, nagrywanie wszystkiego
    > itp.

    Tak właśnie jest. Każdy sposób (na wyekzekwowanie swoich praw)
    zgodny z prawem jest dobry.
    Byłem już oszukiwany przez pracodawcę,
    oszukiwali mnie też pracownicy.
    Ale jeśli dla Ciebie pracodawca to najdelikatniej mówiąc "tuman/oszust"
    i zakładasz, ze dla każdego pracodawcy pracownik to "gnojstwo",
    to ja dziękuję za dyskusję.