  • Data: 2022-08-26 01:07:25
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-08-24, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > [...]
    >
    > Trzeba dac szanse rodzicom - moze juz zaplacili za opinie :-)

    No właśnie. Nie zapłacili, czy taka wiara w system? Jakby wierzyli to
    nie szli by do mediów. Więc może opinia "ich" biegłego była podobna?

    > Byloby fajnie, tylko dawniej bym napisal, ze jakos rano nie potykam
    > sie o zwloki mlodych ludzi, ktorzy wczoraj sobie cos zażyli.
    > Wiec to jakies rzadkie zjawisko, a policjanci maja prawdziwy wysyp.

    Mam wątpliwości czy taki wysyp. Tak samo, że się nie potykasz, nie
    oznacza, że się nie zdarza. Zresztą z tym HHS to tylko analogia. Nie
    wiem czy coś podobnego występuje przy narkotach. Pewnie jakiś post-efekt
    jest, bo jakby go nie było, to możnaby się dragować codziennie bez
    żadnych skutków długofalowych.

    > Ale pozniejsze googlanie sugeruje, ze takich ofiar prawdopodobnie
    > dopalaczy troche jest rocznie w calym kraju ...
    > no ale jak to czesty ćpacz ... poprzednie przezyl.

    Bo trup się zdarza, ale nie jest regułą. A pewnie i zdrowszy się od
    ćpania nie robi.

    [..]

    > A co kulsony robią? Od razu matce zarzuty stawiaja, dla jej dobra.
    > A sobie, to nie postawią.

    Na często debilne zachowania policji nic nie poradzę, ale mogę zrozumieć
    wątpliwości biegłęgo.

    --
    Marcin