  • Data: 2022-07-13 20:49:58
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.07.2022 o 17:11, _Master_ pisze:

    > Już podałem. Brak ulg i wyłączeń upraszcza i zminejsza koszty obsługi po
    > obu stronach. Podatek taki sam a mniej uciążliwy

    Podaj przykład.

    > Przykładów i wskazówek jest od cholery tylko że takie biurwa nie chce
    > być NIE POTRZEBNA a lobbysta ma okazję przekupić urzędnika

    No to podaj ten przykład.

    Z góry zakładasz, błędnie, że odniosę się krytycznie do konkretnego
    przykładu.

    Cały czas nie przyjmujesz do wiadomości, że choćbyś podał najlepszy na
    świecie przykład uproszczenia podatków, czy likwidacji jakiejś
    skomplikowanej ulgi, której wyliczanie i obsługa kosztuje bezsensownie
    więcej niż sama ulga i który mógłbym poprzeć w 100%, to nijak nie
    przykryje faszystowskiego, rasistowskiego, mizoginicznego i
    homofobicznego smrodku kofederastów.
    W życiu ważne są nie tylko pieniądze i podatki. Nie wszystko (i nie
    wszystkich) można kupić.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr