  • Data: 2009-10-29 21:01:53
    Temat: Re: Kolizja
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hcc4kt$k3b$1@inews.gazeta.pl...

    > Czyli pieprznąłeś w czyjeś stojące auto i musisz za to zapłacić. Koniec
    > sprawy.

    Dokładnie.
    Wg jego teorii wszystkie na miescie auta stojące na zakaziemozna by stukac w
    drzwi, i wzywac policje zeby jeszcze dojebała 100zł za złe parkowania.
    Temat sie rozwinął ale w pierwszej odpowiedzi dostałeś wszystko na temat.
    Masz małe umiejętnosci kierowania pojazdem, następnym razem wezwij lawete.