  • Data: 2009-10-30 22:04:46
    Temat: Re: Kolizja
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości
    news:tqIGm.794$yW6.552@newsfe11.ams2...

    > "Matt" <m...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...

> [...]
    > odmiennego ich zachowania.
    >
    > To jest dokladnie zasada ograniczonego zaufania!
    > Masz prawo liczyc na to, ze inni sie stosuja ale nie jest to obowiazek!
    > Zle ludzie interpretuja ten zapis. Masz prawo liczyc, ze kierowca naprzeci
    > ciebie nie ma wlasnie zawalu ale nie mozesz tego byc pewoien dlatego
    > musisz miec caly czas to na uwadze.
    > Ludzie czesto nie rozumieja, ze prowadzac pojazd czasem decydujesz o
    > czyims zyciu... o zyciu rodziny, dzieci danej osoby. Prowadzenie pojazdu
    > to nie symulacja komputerowa czy zabawa w ganianego.

    Ale pierdoły. Nie po to wymyślono podział na pasy, jezdnię, chodnik,
    sygnalizację, znaki itp itd by podczas jazdy kierować się czymś innym. Z
    gruntu rozsądne jest ponoszenie niemal wszelkich konsekwencji niestosowania
    się do zasad bo choć faktycznie ktoś może dostać zawału, może mu żyłka
    pier... pęknąć albo nie wiem co tam, ale choćby nie było uczestników ruchu
    to może wjechać w zaparkowany samochód, do rowu, drzewo itp itd. To jest
    normalne. Proste konsekwencje aktywności a nie zmowa otoczenia. Jeśli jadę
    przez miasto i pod maskę wskoczy mi dziecko to znaczy, że rodzic go nie
    dopilnował a nie, że ja za szybko jechałem. Bo te drogi są do szybkiego
    poruszania się. Do wolnego są place zabaw.