eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania? › Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
  • Data: 2021-01-13 14:37:32
    Temat: Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 12.01.2021 o 21:39, J.F. pisze:

    >Oszukiwanie szefa/właściciela firmy to jednak nie to samo co
    >łapówkarstwo w urzędach.

    Czasem to samo.
    Ale pisales, ze prywatnych tego nie ma ... tam, gdzie szef kontroluje
    sprawy, tam nie ma..

    >Nie bardzo wiem o czym piszesz. Firmy, o ile nie są to jakieś pralnie
    >lewych pieniędzy lub cokolwiek innego z góry nastawionego na
    >wyłudzenia czy oszustwa, to posługują się przelewami oraz fakturami.
    >I to się musi zgadzać.

    Nie - zupelnie legalna dzialalnosc.
    Tylko efekt taki, ze firma sprzedaje towary za 1/5 ich cennikowej ceny
    ... to po co komu taki cennik, bym powiedzial.

    A dalej patrzac ... czy to nie jest taka zorganizowana i oficjalna
    forma lapowki ?
    Zakupowcowi zalezy na duzym rabacie ... to mu sie wpisze na fakturze
    "cena 100zl, rabat 80%".
    I zakupowiec to kupi, a nie kupi towaru, ktory by mu sprzedano po 19
    zl, ale nie chcieli dac oficjalnego duzego rabatu ...

    J.