eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania? › Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
  • Data: 2021-01-13 12:37:37
    Temat: Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.2021 o 21:39, J.F. pisze:
    > Czemu tak - bo hurtownie domagaja sie duzego rabatu.
    > No to dostaja duzy rabat na fakturze.

    Wchodzisz w wirtualny świat trudny do prześledzenia. Dla mnie
    przykładowo, jak widzę rabat 50%, to nie jest wcale powód do radości. Bo
    przecież i tak mi nikt tego poniżej kosztów nie sprzedaje, więc to dowód
    na to, że teraz zarabia pewnie jakieś 20%, więc poprzednio zarabiał 70%.

    Oczywiście teraz to może i kupię, ale następnym razem, zanim w takim
    sklepie coś nabędę, to dość dokładnie sprawdzę, czy w innym sklepie tego
    50% taniej nie ma. Oczywiście czasem się okazuje, że przed promocja
    rzecz kosztowała przykładowo 120 zł, a teraz kosztuje 170 zł, tylko
    upust 50 zł dajemy, ale to już osobna sprawa.

    --
    Robert Tomasik