eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania? › Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
  • Data: 2021-01-13 20:15:47
    Temat: Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2021 o 14:37, J.F. pisze:

    > Nie - zupelnie legalna dzialalnosc.
    > Tylko efekt taki, ze firma sprzedaje towary za 1/5 ich cennikowej ceny
    > ... to po co komu taki cennik, bym powiedzial.

    Mam sad i normalną cenę jabłek po 1zł/kg, ale mam gest i Tobie sprzedam
    za 1/5 ceny. Sprzedałem taniej, mniej zarobiłem, ale gdzie tu korupcja?

    > A dalej patrzac ... czy to nie jest taka zorganizowana i oficjalna forma
    > lapowki ?
    > Zakupowcowi zalezy na duzym rabacie ... to mu sie wpisze na fakturze
    > "cena 100zl, rabat 80%".
    > I zakupowiec to kupi, a nie kupi towaru, ktory by mu sprzedano po 19 zl,
    > ale nie chcieli dac oficjalnego duzego rabatu ...

    No ale liczy się ostateczna cena, którą chce lub jest w stanie zapłacić,
    a nie to czy rabat jest na 10% czy 80%.
    Ale to że ktoś rzuca się na rabaty i promocje i nie widzi, że gdzieś
    normalnie dostanie taniej, to nadal nie jest korupcja. Co najwyżej jakaś
    niepełnosprawność.