eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania? › Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
  • Data: 2021-01-14 16:38:47
    Temat: Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2021 o 22:18, Shrek pisze:

    > Pozostańmy przy odsiedział swoje. W resocjalizację to nawet na
    > resocjalizacji nie wierzą;)

    No ale formalnie dla społeczeństwa jest czysty jak łza, to dlaczego nie
    dać mu szansy? Tym bardziej jak wybitny fachowiec.

    > To się nieco kłuci z byciem naczelnikiem...

    Nad naczelnikami też są przełożeni.

    > Ale skoro ma podlegać znaczniejszej

    A dlaczego znaczniejszej? Ma podlegać takiej samej kontroli jak reszta.
    Natomiast kara może być wyższa, za na przykład recydywę.

    > A na jakiej podstawie?

    Przepisów, które trzeba by ogarnąć.

    > To w prywatnej firmie mu dawaj.

    Ależ prywatne firmy bardzo chętnie zatrudniają takich asów od
    optymalizacji podatkowych. Tylko potem jest płacz, że kasa w budżecie
    państwa się nie spina. No to tworzy się kolejne przepisy, pod kolejne
    służby, które tylko gnębią przedsiębiorców, a tu dalej nic się nie
    spina. I tak w koło.

    > No pewien problem jednak widzę. Jeśli nie widzisz problemu z
    > działanością ubeków to znaczy żae nadajemy na zupełnie różnych poziomach
    > abstrakcji.

    Ale dlatego, że byli ubekami, czy po prostu skurwysynami, jakich pełno
    na całym świecie, w różnych systemach politycznych? Nawet tu i teraz.

    > A uważasz, że się nadajesz? Bo ja na przykład nie mam takiego
    > przekonania co do siebie:P

    Trzeba w siebie wierzyć. Jakby mi zaproponowali to przyjąłbym fuchę. No
    ale nikt nie dzwoni.

    > Z tego samego powodu dla którego arabia saudyjska nie nadaje się na
    > przewodniczącego komitetu do spraw praw kobiet.

    Dam sobie rękę uciąć, że obywatelki Arabii Saudyjskiej nie miałyby nic
    przeciwko temu. Nie tylko nasz, prawilny system wartości obowiązuje na
    tym świecie.
    A jak to dalej pójdzie w kierunku, na który wygląda, że się kierujemy,
    to niewykluczone, że w przyszłości przewodniczącym komitetu do praw
    kobiet będzie jakiś Saud.