eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania? › Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
  • Data: 2021-01-13 21:15:31
    Temat: Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.2021 o 17:13, Shrek pisze:

    > Pewnie nie, bo nie chodzi o to, żeby z kryminalistów robić urzędników, a
    > jedynie o to, że część towarzyszy ma na koncie prawomocne wyroki i żeby
    > im kariery nie utrudniać. Ale ja o twoim wywodzie, jakoby z przestępcy
    > podatkowego miałby być niezły naczelnik urzędu. Otóż nie.

    Ale dlaczego nie? Odsiedział swoje, zresocjalizował się, może nawet
    pokrył/zwrócił szkody. Jest czysty, a jego wiedza może się bardzo
    przydać i przyczynić do tępienia wyłudzeń.
    Lepiej żeby taki człowiek znowu ciulał państwo?
    Oczywiście nadal powinien być pod nadzorem przełożonych i w razie wpadki
    bezwzględne więzienie łącznie z brakiem emerytury włącznie. Państwo raz
    szansę mu dało ale jej nie wykorzystał. Trudno, więcej szans nie będzie.
    Trynkiewicza na niańkę czy mordercy na opiekuna w domu starców bym nie
    wziął, ale niektórym należy dać szansę i wykorzystać, to co umieją
    najlepiej.

    > Ubecy też działali zgodnie z uwczesnym prawem. Przynajmniej ci nie
    > skazani prawomocnymi wyrokami. Więc z dupy argument.
    No skoro nie łamali prawa, to w czym jest problem?

    > My nie rozmawiamy o tym, czy ktoś złamał prawo a czy się nadaje na
    > przewodniczącego komisji sprawiedliwości i praw człowieka.

    A jakie cechy powinien mieć przewodniczący komisji sprawiedliwości i
    praw człowieka? Może są jakieś wymogi formalne, których gość nie
    spełnia? No to wtedy faktycznie nie powinien nim być.

    > Ty albo ja też nie złamaliśmy a raczej się nie nadajemy.

    Dlaczegóż to?

    > Tak w ogóle.

    > Nawet nie dlatego.

    To dlaczego?