eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania? › Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
  • Data: 2021-01-13 22:05:59
    Temat: Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2021 o 18:39, J.F. pisze:

    > To wlasnie branza kablowa byla ... i wychodzi na to, ze producent w
    > cenniku ma 5x drozej, niz sam sprzedaje ... hurtem.

    Standardowy rabat dla klienta bez "osiągnieć" to 70%.

    > Pod zamowienia publiczne to raczej nie, bo tam i tak skladasz oferte z
    > konkretna cena, nikogo cenniki nie interesuja.

    Oj nie interesują - jakby nie interesowały to by kosztorysu nie
    wymagali. Sam byłem świadkiem jak firma była maglowana na okoliczność
    tego, że mają "za tanio" i się tłumaczyli - jakby się tłumaczyli źle, to
    by postępowanie zapewne unieważniono.

    --
    Shrek