eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania? › Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
  • Data: 2021-01-14 17:31:52
    Temat: Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.01.2021 o 16:38, nadir pisze:

    > No ale formalnie dla społeczeństwa jest czysty jak łza, to dlaczego nie
    > dać mu szansy? Tym bardziej jak wybitny fachowiec.

    Podobnie jak każdy sebix spod bloku powinien zrobić karierę. Skoro jest
    formalnie czysty jak łza to znaczy że po zatarciu kary. Wtedy chyba
    można - no trudno - takie zasady. Ja tam w resocjalizację nie wierzę.
    Prędziej że ktoś miał pecha i popełnił błąd w życiu, ale tu nie o takim
    przypadku mówimy a o "fachowcu".

    > A dlaczego znaczniejszej? Ma podlegać takiej samej kontroli jak reszta.

    No nie wiem. ja tam bardziej pilnuje portfela przy kolesiach po wyrokach
    z kradzieże kieszonkowe niż przy znajomych.

    > Przepisów, które trzeba by ogarnąć.

    Nie bardzo to sobie wyobrażam.

    > Ależ prywatne firmy bardzo chętnie zatrudniają takich asów od
    > optymalizacji podatkowych.

    To w oczywisty sposób co innego. Dla przykładu policja wstawia dresów za
    kraty a mafia ich zatrudnia jako żołnierzy. Czego to ma dowodzić?

    > Ale dlatego, że byli ubekami, czy po prostu skurwysynami, jakich pełno
    > na całym świecie, w różnych systemach politycznych? Nawet tu i teraz.

    Dlatego, że byli ubekami. Skurwiele to osobna sprawa. Zreszta szersza.
    Coś jak z kwadratem i prostokątem.

    > Trzeba w siebie wierzyć. Jakby mi zaproponowali to przyjąłbym fuchę. No
    > ale nikt nie dzwoni.

    W sumie racja - misiewicz w siebie uwierzył, czemu nie ty;)

    > Dam sobie rękę uciąć, że obywatelki Arabii Saudyjskiej nie miałyby nic
    > przeciwko temu.

    A to już od tego dla kogo ten wywiad zależy czy byś jeszcze miał rękę.

    > A jak to dalej pójdzie w kierunku, na który wygląda, że się kierujemy,
    > to niewykluczone, że w przyszłości przewodniczącym komitetu do praw
    > kobiet będzie jakiś Saud.

    Raczej chińczyk.

    Oftopic się zrobił. Ja wysiadam.

    --