  • Data: 2022-01-06 17:44:08
    Temat: Re: Kasowanie emaili przez operatorów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.01.2022 o 17:20, nadir pisze:

    > Że wszyscy dostawcy je zbierają i archiwizują takie dane, to nie. Ale
    > tych danych, które ja widziałem u pewnego operatora, to tak.

    Ciekawe. I mają to w jakiejś bazie danych? Po co? jedyne, co mi
    przychodzi do głowy, to jakaś analiza przepływu pod kątem bezpieczeństwa.

    > Na serwerze leżą też logi, to administrator ustawia czy i gdzie będą
    > zbierane nagłówki.

    No, grzebanie w logach, to w ogóle jest "wyższa szkoła jazdy". Ja do
    tego używam ImExa, ale log z kilku minut, to jakieś Megabajty.
    Przeważnie trudno znaleźć starszy, niż kilka dni, bo nikt nie magazynuje
    takiej masy danych. Trzyma się to na wypadek awarii, by znaleźć przyczynę.

    --
    Robert Tomasik