  • Data: 2022-01-07 00:35:56
    Temat: Re: Kasowanie emaili przez operatorów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-06, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Przyznam, że byłbym zdziwiony przechowywaniem takich danych, bo to dość
    > mocno śmierdzi bezprawnym przetwarzaniem.

    > Wymogu prawnego nie ma i nigdy nie było - na ile się orientuję.

    > To musiał być jakiś mocno niszowy operator, albo jakiś bardzo
    > specyficzny log obejmujący dane typu kto, do kogo - ale to śmierdzi
    > mocno kontrolą operacyjną.

    Nie wiem po co miałby ktoś przechowywać nagłowki poza jakąs wyjątkową
    sytuacją gdy ktoś stara się np. diagnozować błędy, ale same logi to się
    raczej rutynowo przechowuje i tak długo na ile infrastruktura pozwala.
    Nie sądzę aby można to było rozpatrywać pod kątem danych wrażliwych bo
    per analogia to trochę tak, jakbyś mi wrzucił do przydomowego śmietnika
    pustą, zaadresowaną kopertę. Ja nawet nie wiem, że tam to jest póki nie
    zacznę tego śmietnika przeglądać.

    --
    Marcin