  • Data: 2004-11-21 18:44:57
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cnqn3f$rdi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nic nie można rozpoznać w ciemno?ciach ani po kolorze, ani po oznaczeniach?

    Kolor ten sam, napisow nie przeczytasz z uwagi na ciemnosci.
    Roznia sie waga i wypustkami.
    .....sa jeszcze takie czynniki jak rekawiczki oraz stres.

    >Mogli strzelać sobie w powietrze,
    > je?li już musieli. Amunicja gumowa też może wybić oko, czy zranić. Ta
    > dziewczyna to było czyje? dziecko.

    Pewnie zabierzmy wogole policji bron:)

    > Na nienormalnej broni dla ludzi normalnych inaczej, która ma takie naboje,
    > że nie można ich rozróżnić, to ja się faktycznie nie znam. Ale amunicję
    > broni gładkolufowej da się rozróżnić.

    W to raczej nie uiwierze skoro jeszcze niedawno ladowałes magazynek broni
    gladkolufowej.

    > Mam pojęcie o sitwie i próbach usprawiedliwiania morderstw dokonanych
    > nabojami, których niby nie da się rozróżnić, a mimo to broń została
    > dopuszczona do użytku.

    Chyba raczej amunicja bo bron jest OK>:)

    pozdr
    bogen