  • Data: 2004-11-21 18:13:25
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 17:41:44 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > A jak pan my?li? Nie zobaczy pan po kolorze co wystaje z ?uski, kiedy ma
    > pan
    > w r?ce magazynek odwrócony nabojami w stron? oczu przed za?adowaniem,
    > cho?by
    > po to, by sprawdzi?, czy nie jest pusty? Nie odró?ni pan gumy, od
    > b?yszcz?cego metalu? W butach te? nie odró?nia pan metalowej podeszwy od
    > gumowej?

    panie doktorze, tak wyglada amunicja do broni gładkolufowej

    http://www.giwera.pl/foto/2003/news15/amuspec/naboje
    .jpg

    A teraz pan mi powie jak rozpoznać po kolorze tego co wystaje z łuski czy
    mamy do czynienia z amunicją gumową czy z amunicją ostrą.

    Panie doktorze, z pewnością jest pan wybitnym fizykiem i informatykiem,
    ale na broni zna się pan bardzo słabo. Proszę się nie kompromitowac
    wypowiedziami na tematy o którymch nie ma pan pojęcia.

    --
    Falkenstein
    skazania.