  • Data: 2010-07-20 14:39:50
    Temat: Re: Jak uniknąć oszustwa przy sprzedaży nieruchomości ?
    Od: "Amir" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A sposobów na uniknięcie kłopotów tyle ile kupujących - poszukaj trochę
    > wśród postów na tej grupie to zrozumiesz dlaczego trudno wymienić te
    > najskuteczniejsze. Każdy dyskutant ma swój, sprawdzony i niezawodny. ;)

    z tym niezawodnym to bym się nie zgodzil :)

    Właśnie będe pozbywał się ładnej działki w górach
    a co tam zareklamuję:
    http://www.baborow.com/gory/
    :)

    I chciałem, aby przelał najpierw pieniądze poźniej akt notarialny.
    na to się nie zgodził kupujący

    Ostatecznie ma być gotówka u notariusza.

    Ale skąd mam wiedzieć czy nie będzie jakaś lewa?
    tej pewności nie ma.

    Wydaje mi się, że nie ma pewnego sposobu
    każda ze stron jest zagrożona w pewnien sposób

    pozdrawiam