  • Data: 2006-05-12 19:51:12
    Temat: Re: Jak pogonić Polsat
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mylisz się niestety. Zgodę na sfilmowanie czegokolwiek musisz uzyskać w
    > momencie, gdy wchodzisz na teren prywatny.

    Bingo!

    > Czyli jakbym chciał wejść np. do
    > ogrodu pani Niemczyckiej- muszę mieć jej zgodę. Już zza płotu wolno mi
    sfilmować .
    > wszystko.

    W zeszłym roku postawiliśmy płot dookoła, bo psy s... pod oknami. Niestety oni
    nie chcieli filmować zza płota. Wleźli do środka. Zablokowali bramę.
    Przestawili ławkę.

    > Podwórko nie jest własnością prywatną- każdy może po nim chodzić.

    Niezwykle odkrywcze. Kilka dni temu wezwaliśmy Straż Miejską. Brama była
    uszkodzona i kilku meneli sobie wlazło. SM wygoniła wspomnianych. Też mówili,
    że "każdy może po nim chodzić". Fakt że nie stać nas na ochronę (mała
    spółdzielnia i niebogata, ale spróbuj sobie tak wejść "na chama" do jakiegoś
    strzeżonego kwatrału. Prawo prasowe niewiele wtedy pomoże...

    > A jak może chodzić to i może filmować. Uważasz, że robiąć materiał o np.
    > osiedlowych placach zabaw

    Nie zmieniaj tematu. To nie był osiedlowy plac zabaw ani klatka schodowa.
    Wleźli dzięki oszukaniu któregoś lokatora.

    > A policję raz na mnie jedna wariatka nasłała- jak kręciłem wnętrze klatki
    > schodowej,

    Fajne filmy kręcisz :).

    Pozdrawiam

    Czapla